Price iz smaragdne doline

27 Jul, 2009

Da li je emancipacja zene bioloski opravdana?

Generalna — Autor rene1 @ 01:32

www.SlikoMat.com www.SlikoMat.com www.SlikoMat.com  www.SlikoMat.com 

 Nebitno da li nas je stvorio Bog ili evolucija, svi mi imamo nekakvo unapred odredjeno mesto u ovom svetu...

Muskarac je, po prirodi stvari, lovac koji donosi plen kuci, a zena ta koja cuva dom i decu.

Nije po prirodnim zakonima da zena lovi i donosi plen kuci, a muskarac radja cuva decu (iako i to moze da se desi u IZUZETNIM slucajevima, homoseksualci stalno experimentisu na tom planu) jer nismo tako STVORENI.

Postoje prirodne i mentalne razlike (iako to mnogi tvrdoglavo nece da razumeju. "Nema goreg slepca od onog koji NECE da vidi").

Da smo isti, bila bi nam recimo svima visina jednaka, svi bi imali menstruaciju ili radjali decu...

Zene bi bile cesto prvaci sveta u boksu ili sahu...Ili ISTE sa muskarcima u nauci, umetnosti, sportu...

A to nije tako...

Onda su neprijatelji Boga i prirode smislili TAKOZVANU emancipaciju zene...

Zena vise ne cuva dom...Muz joj vise nije autoritet ..Sada sterpi od SEFA (od sefovske grdnje, otkaza i sl.)

Jer, Boze moj, sada je NEZAVISNA...Od KOGA je nezavisna? Od muza, porodice, prirodnih obaveza, BRAKA..?

Cesto zene se vade na maltretiranje od strane "jaceg" pola..... Hej, to nema nikave veze sa emancipacijom.

Maltretiranje je jedno, a muzevljev autoritet (ili zenin) u braku je drugo. Ne mogu se mesati babe i zabe. Za maltretiranje zene bi trebalo da se brinu organi reda i zakoni, pisani i nepisani.

Svakodnevno maltretiranje i naredjivanje, slabije ili jace, na radnom mestu od strane predpostavljenih emancipovanima dodje kao nesto normalno, ali muz...neee....

Mislim da su emancipacijom zene ustvari mnogo izgubile...I porodica....

Samo za saku seksualnih sloboda sto se krije (verovatno) iza sve ove moderne ujdrume...

 

 www.SlikoMat.com 


Komentari

  1. Hajde treca smena, da cujem sta mislite o ovom akutuelnom pitanju danasnjice?

    Autor rene — 27 Jul 2009, 02:08

  2. Rene , da je zenama prirodno da sede kuci , tamo bi i ostale.
    Sem toga , ja ne moram da odem dalje od svoje zgrade da bih primetila da od 5 mladjih porodica sa decom , u 3 zene sve rade dok im muzevi izigravaju ukrase u kuci ne radeci apsolutno nista ( nit u kuci nit imaju posao ). U preostale dve muzevi su zaposleni , ali i taj stalan posao gde ih uglavnom niko ne dira , ne uspevaju da istrpe. Kako god okrenes , zene su jaci pol :))

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 05:47

  3. Zanemarimo činjenicu da u Srbiji radi onaj ko može, bez obzira na pol.
    Zanemarimo i nemogućnost prosečnog života sa jednom platom.
    Zanemarimo feminizam
    Nije nešto naročito ostalo.

    Postoje dva pola u prirodi, glupo je tvrditi drugačije. Polovi fizički( sva sreća ) nisu isti, još manje istih sposobnosti. U nekim poljima briljira žena, u drugim muškarac.
    Fizički muškarac je jači, njegova moć odlučivanja energičnija, sposobnost borbe za opstanak funkcionalnija.
    Žena je majka, nežnost, zagrljaj, rame za plakanje. Žena je stub porodice.

    Zar su važni sportski rezultati, budite jači od nas.

    Muškarci, kao petlići večito se nadmeću, bore, isteruju neko svoje pravo.

    Sex? Dok jurcate od jedne do druge, žena se topi sa pravim, predavajući se telom srcem, dušom. Nikad muškarac ne može da uživa ni delić koliko žena.

    Ne tražim ništa što mi priroda nije odredila,
    ali ako radim,
    hoću novac koji sam zaradila,
    bez obzira kojeg sam pola, hoću da me ne štipaju na poslu
    i misle da sam ljupka glupača,
    hoću da se poštuje ono što radim,
    kao što i ja poštujem tudji rad.
    Ja sam žena i dozvoli mi da to ostanem
    Ne traži u meni ravnopravnog druga,
    pusti me ponekad da budem slaba
    i da ti sva u suzama pokazujem fotelju koja se ne može pomeriti,
    automobil kome se žmigavac sam polomio nekako kad sam parkirala u garažu,
    zagoreli ručak,
    predivno haljinu
    parfem iz Pariza...
    pusti me da prstom pokazujem sve one divne stvarčice u izlogu i uzdišem...
    PUSTI ME DA BUDEM ŽENA...
    a onada se seti,
    mojih besanih noći kad ti nije bilo dobro,
    moje hladne ruke na tvom vrelom čelu,
    moje radosti što sam na poslu uspela nešto što se činilo nemogućim
    zavist tvojih kolega kad te vide sa mnom
    nasmejanom,
    vedrom zadovoljnom...

    JER JA SAM ŽENA

    i nikad neću poželeti da se dokazujem kao muškarac, i ovo je previše...

    Autor anam — 27 Jul 2009, 08:06

  4. Anam citala sam tvoj odgovor i slazem se da su zene emotivnije i neznije , ali mislim da ih bas ta emotivnost i tera iz "toplog porodicnog gnezda" jer upravo zbog toga ne mogu da trpe varanja , laganja , grubost. Sem toga , sto se funkcionalnosti tice , u mom sirem okruzenju najvise tegle upravo - zene. Dovijaju se na milion i jedan nacin da prezive i one i porodica , dok im muzevi i sinovi pretezno sede uvredjeni , povredjeni , svadljivi i cesto pijani...Gde su ti PRIRODNO BIOLOSKI JAKI muskarci da izguraju svakodnevni teret na svojim ledjima ? Ja ne bih imala nista protiv toga da sedim kuci i brinem samo o rucku i deci dok on "ide u lov" , ali za porodicu , a ne u lov na suknje i flasu...

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 09:10

  5. Rene, kazes da mi mesamo babe i zabe. Reci ti meni sta je muzevljev autoritet?

    Autor casper — 27 Jul 2009, 10:12

  6. Ne mozes da uporedjues kameno doba i 21 vek. Stvari su se promenile! Koliko znas muskaraca koji idu u lov da bi zeni i deci doneli rucak?
    Stvari danas funkcionisu drugacije, a to je pruzilo i zenama da pokazu sve svoje sposobnosti. Da li se muskarci zbog toga osecaju nesigurno i ugrozeno ne bih znao da kazem.

    E da i ne znam otkud ti ideja da homoseksualci eksperimentisu na planu radjanja dece?

    Autor messenger — 27 Jul 2009, 10:29

  7. citiram pokojnog Minimaxa :"U ženi je neko zlo, zato treba joj isterati to zlo a uterati dobro"...

    rekoh samo citiram..:)

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 10:56

  8. Draga ANAM, ostati zene i emancipacija se medjusobno ISKLJUCUJU.
    Pravi muskarci ne vole svoje zene da DELE. Sa nikim.
    Vole kada kada su zene - zene: "Ja sam žena i dozvoli mi da to ostanem
    Ne traži u meni ravnopravnog druga,
    pusti me ponekad da budem slaba
    i da ti sva u suzama pokazujem fotelju koja se ne može pomeriti,
    automobil kome se žmigavac sam polomio nekako kad sam parkirala u garažu,
    zagoreli ručak,
    predivno haljinu
    parfem iz Pariza...
    pusti me da prstom pokazujem sve one divne stvarčice u izlogu i uzdišem...
    PUSTI ME DA BUDEM ŽENA..."
    Samo feminizrani muskarci, lenstine, chulosi i oni koji ne vole, ravnodusno gledaju kada im zena seda u kola i odlazi od kuce, ne znajuci ni kud ide ni kada ce se, ni da li ce se uopste vraiti...A emncipovane zene su bas takve: nezavisne od svega, od muza i porodice pogotovo. I to obavezno moraju da pokazu i prikazu!
    Samo glupi muskarci vole da im decu vaspitava ulica ili babe i dede...
    Normalni muskarci su PRIMORANI da to trpe, jer su to kisel produkti ove danasnje civilizacije.
    Civilizacije koja je samu sebe, pa i citavu Planetu, takvim i ostalim "mudrimm potezima", dovela na sam rub opstanka...

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:10

  9. Draga JELENCE, ne slazem se da su zene jaci pol.
    To je jedna smesna fraza.
    Da su zene jaci pol imali bi apsolutnog sampiona sveta u dizanju tegova - zenu.
    Ali se slazem se da su IZDRZLJIVIJI pol.
    A to je nesto ssvim drugo....

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:15

  10. Draga JELENCE, ti kazes:
    "Sem toga , sto se funkcionalnosti tice , u mom sirem okruzenju najvise tegle upravo - zene."
    Aha...Pa zar se nisu ZATO SAME IZBORILE, grleci emancipaciju kao najvece dostignuce danasnjice?
    Zasto onda kukaju kada im je pripala uloga koju ne mogu da igraju kako treba?
    To je isto ono kao kada su zenama puna usta emancipacije i RAVNPRAVNOSTI (to uvek ide zajedno, u paketu), a u metrou ili gradskom autobusu ocekuju da svaki muskarac ustane i ustupi im mesto...A?
    Tu nesto ne stima...

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:25

  11. Draga Casper, muz vise nema autoritet, skinut mu je sa takozvanom "emancipacijom zene"...A kada autoritet ne postoji u bilo kojoj oblasti - sve se pretvara u anarhiju.
    Pogotovo je opasno kada se pokusava nametnuti neki drugi autoritet koji U GLOBLU, po biolskim zakonima koji su uvek iznad ljudskih, nije u stanju da ceo teret zivota ponese na grudima.
    Tada se polako sve raspada..

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:32

  12. Postovani MESENGER kaze: "Ne mozes da uporedjues kameno doba i 21 vek. Stvari su se promenile!"
    Stvari se jesu promenule, ali - na gore!
    U kamenom dogu je postojala neka perspektiva i nada za stvaranje jednog novog i boljeg sveta...
    Jedne humane civilizacije zasnovanje na ljubavi i postovanju...
    A sta smo danas dobili?
    Svet kojem prete pandemije strasnih bolesti, nuklearni i drugi ratovi, kome se polovi otapaju, kome su gradovi zagadjeni smogom, gde se mrzimo svi medjusobno...
    Koja je danas nada i perspektiva sveta 21. veka?
    Da ce konacno krenuti na bolje ono sto od kamenog doba ide prema gorem?
    Ili da cemo izdrzati ovako jos barem stotinak godina?

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:43

  13. Postovani BELIOCNJACE, zlo se svima metne i to bas kada se tome najmanje nadas...
    Budi zato uvek na oprezi!

    Autor rene — 27 Jul 2009, 11:49

  14. Dragi Rene ti si bas cudan covek ! Kada bi se ljudi ponasali kao u vreme kromanjonaca isli bi okolo i razbijali jedni drugima glave i pekli neprijatelje na raznju - sto je meni prilicno nespojivo sa "perspektivom i nadom...". Sem toga ,da se ljudi i dalje ponasaju po bibliji svaka zena bi imala barem po 10-toro dece , pa bi haos na svetu bio - oko 10tak puta veci i gori nego sada. Doduse - ne bi.Medjusobno bi se vec uveliko poubijali , pa bi vec sada vladalo novo kromanjonsko doba , puno "vere i nade". I cekali bi Teslu da nam donese svetlost , hehehe.

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:02

  15. Usput , ta "plesacica" na kraju posta vredja svaku pristojnu zenu. Neko ko se toliko poziva na svetu knjigu tesko da bi to stavio u post.
    E , sad , posto ja nisam vernik , jel moze i jedan zgodan tip , pa da i mi zene malo uzivamo kada posecujemo tvoj blog ? Ili to vec nije u skladu sa tvojim tumacenjem biblije ?

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:06

  16. sta fali plesacici jelence?..:)

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:08

  17. Ma njoj ne fali nista , samo mrzim licemere...a i nije lepo da meni bude uskracen lep pogled ? :)

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:10

  18. ajde de smiri se..ubacice valjda cika rene nesto i za tvoje oci..:)

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:11

  19. Pa trebao je to odmah da uradi ?
    Da imam uz sta da se opustim i malo uzivam uz jutarnju kaficu ?

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:13

  20. sigurno ce da ubaci veceras pa mozes da uzivas uz vecernju kaficu..:)

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:14

  21. Mmmmm , mooozeee :)))
    A , sem toga Talas se pobrinuo da mi svojim postom ulepsa ovu podnevnu ! To je lik koji zna sta zene vole :)))

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:19

  22. Draga JELENCE, ne znam odakle si zakljucila da sam religiozan...Nisam...Ateista sam..

    A evo necega i za tvoj "lep pogled" (nisam ni licimur):

    http://www4.slikomat.com/09/0727/de1-jonass.jpg

    Autor rene — 27 Jul 2009, 12:22

  23. Izvini Rene , ucinilo mi se. Ali Talas je i dalje car...

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:25

  24. Lojalan sam vrlo postovanom Talasu, takodje smatram da je pravi car ovde koji za svakog ima lepu rec i koji zna sa zenama i nemam nameru da vrsim drzavni udar...
    Uz put je i pecaros sto mu je jedan vrlo veliki plus u mojim ocima.
    Pecarosi svih zemalja - ujedinite se!

    Autor rene — 27 Jul 2009, 12:31

  25. Nego , ja sam sad u totalnom bedaku...Meni se ipak vise svidja da imam svoj posao i svoj komoditet nego muza i decu , pa mu ja onda dodjem em neprirodna , em odgovorna za skori smak sveta ...? :-| ?

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:34

  26. Draga JELENCE, ne bih zeleo da ti opterecujem dalje savest, ali ti si samo jedan nesvesni militant takozvanog Novog Svetskog Poretka kakvih su milioni na svetu, narocito u razvijenijim zemljama.("Meni se ipak vise svidja da imam svoj posao i svoj komoditet nego muza i decu")
    Zato u tim zemljama mortalitet nadmasuje natalitet, tj. dece se ne radja ni da odrze prostu reprodukciju...
    Nije dzabe onomad jedan glasnogovornik NSP rekao: "Nama je osnovni cilj da stavovnistvo Zemlje SMANJIMO sa 6 na 1,5 milijardu, koliko ova planta realno moze da podnese!"
    Vi, emancipovane zene, ste njedove udarne divizije.

    Autor rene — 27 Jul 2009, 12:42

  27. a sto si se ubedacila jelence?

    a inace smak sveta je vec poceo...

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:43

  28. Postovani BELIOCNJACE, nece biti smaka sveta, samo ce se stanovnistvo Zemlje smanjiti na 1,5 milijardu.
    Nemoj nista da se brines: sve je pod kontrolom.
    Cak se zna i ko ce ostati, a ko je prekobrojan.

    Autor rene — 27 Jul 2009, 12:46

  29. O ? Rene ? Pa moj mali zenski mozak ce tek sada da se raspadne...nista ne kapiram...prvo kazes da treba da radjam zbog spasa planete i zato sto to tako treba jer je prirodno , pa onda drugi predstavnik pametnijeg pola kaze da je planeta preopterecena i da broj dece treba smanjiti...sta sad ja jadna mala zenk... treba da radim ?

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:50

  30. opet neka teorija zavere??

    naravno da ce biti sve pod kontrolom to jest svi ce biti pod kontrolom ko preostane...takozvano chipovanje ljudi...potpuna kontrola nad zivotom chipovanog...

    eto, i ovo je teorija zavere..:)

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:50

  31. Ma bre Beli ne kapiras , cekamo Hitlera da vaskrsne...:))

    Autor jelence — 27 Jul 2009, 12:51

  32. i horde zla ce gaziti planetom Zemljom i pokorice i ovo malo sto je ostalo nepokoreno...

    Autor beliocnjak — 27 Jul 2009, 12:53

  33. Postovani BELIOCNJACE:
    "“Teoriju zavere” smatram etiketom koja ima za cilj da diskredituje, omalovaži i čak ismeje sve ljude kritičkog duha koji nisu priklonjeni “zvaničnim i neprikosnovenim istinama” Svetskih medija, zvaničnog diskursa “istine” vodećih Svetskih država i država uopšte. Time se želi da se postigne cilj da se stvori “poslušna masa” koja će samo da veruje u “zvanične istine” beza ikakvog razmišljanja jer zaboga “kad oni to kažu,to mora da je istina”…...”neće valjda da tako odvratno lažu”…i da se tako prikriju laži, obmane i prevare tih istih “garanta” istine.

    Čim se neko kritičkog i slobodnog duha “usudi” da, svojom analizom na osnovu relevantnih činjenica i argumenata na osnovu događaja i fakata koji su neosporivi čak i od tih “garanta” istine, dovede u sumnju…

    Odmah mu se u nedostatku kontra argumenata prilepi etiketa: "to je teorija zavere…!"

    Zašto se pojedini ljudi etiketiraju sa etiketom “teorija zavere”, zašto se ispred reči “zavera” stavlja reč “teorija”, i samim tim se na neki način optužuju da trabunjaju, da ne govore istinu, da su čak i umobolni….? Čovek recimo daje sasvim konkretne argumente, očigledne činjenice, mnogobrojne činjenice koje govore o realnim događajima koji se se dogodili u praksi i koje su neosporive od obe strane,a oni, pristalice “garantovane zvanične istine” odmah “pljunu” i prilepe ti..”teorija zavere”, bez i jednog argumenta, bez objašnjenja u argumentovanoj polemici…!??

    Zašto se to događa…? Zašto je lako lagati običnog čoveka…? Velike laži su uvek lako uspevale,jer se prvo stvorila iluzija kod običnog čoveka kao i kod intelektualaca takođe, da smo mi neka moralna i odgovoirna civilizacij: ”neće valjda baš tako sramotno da lažu,ne..to je nemoguće…”, a pri tom se duboko i katastrofalno previđa ono što svi “guraju pod tepih”, a to je, da ljudski rod, da naša “civilizacija” već odavno “seče granu na kojoj sedi”, ljudi koji rukovode time, u čijim rikama je neprikosnovana vlast su najodgovorniji,… uništavaju se elementarni oblici života nemilosrdno, od čijeg opstanka zavise i životi ljudske rase, zagađuje se vazduh, voda, hrana, planeta, uništavaju se šume, biljke, živitinje ( kad broj slonova ostane na tri,ljudi će izigravati “humanitarce”, staviće slonove u neki rezervat i ponosno će, ali ironično govoriti..”spasili smo jednu vrstu”…)vodu ljudi sve više piju iz flaša..A o neprekidnoj reprodukciji, nasilja, ratova, drogiranata u sve većoj galopirajućoj trci za profit, prestiž, da i ne govorimo…

    Ljudi se naprosto plaše da kažu svoje mišljenje koje nije u prilog “zvaničnim istinama”, pa čak i kad se imaju neoborivi argementi, jer su onda oni “protiv svih”, a njih će osuđivati društvo, sredina u kojoj žive, oni koji su hipnotički “opijeni zvaničnom istinom…!”

    Autor rene — 27 Jul 2009, 12:55

  34. Draga JELENCE, nisi pazljivo procitala...
    Ideje Hitlera (odnosno Nichea) su uvek prisutne..
    "Gente puede morir, pero ideas, ideas - jamaz van a morir!!" bi rekao...Fidel Kastro..

    Autor rene — 27 Jul 2009, 13:02

  35. Prvo se namučih da pročitam tekst (već ti rekoh da je teško čitljiv) i odustala bih da mi anam nije skrenula pažnju na njega. A šta da ti kažem, a da ne ponavljam ono što je anam napisala? Ništa. Nju potpisujem

    Autor sanjarenja56 — 27 Jul 2009, 15:47

  36. Misliš li da smo mi srećne što moramo da ulazimo u kola i jurcamo ceo dan???
    Život te ponekad natera da radiš ono što moraš, a ne ono što hoće.
    Nije lako ženi koja mora da vodi porodicu, bori se za njen opstanak, zdravlje... misliš li da je to njen izbor???
    Ne mogu ni da zamislim kako bi bilo ceo dan se vrteti po kući bez obaveza, doterivati i nasmejana dočekivati muža, slušati njegove šale i probleme, zavući se u miran kutak i mačkasto protezati....

    Koliko muškaraca u mom okružju mogu sebi da dozvole taj luksuz?????

    Autor anam — 28 Jul 2009, 15:06


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.rs