Lekovi koji ne lece
Savremena medicina, a pogotovo farmacija, danas je potpuno sazrela za
jednu duboku revoluciju, jer bi se reklo da vise steti nego sto koristi
ljudima.
Ustvari nigde se nije odmakla dalje od one medicine iz
srednjeg veka (sa jako malim izuzecima kao sto je pronalazak
antibiotika), ali zato mnogo vise MANIPULISE duzinom ljudskog zivota i
raznim bolestima...
Da li ste primetili da je na trzistu svaki
dan sve manje i manje lekova koji LECE, a sve vise lekova koje morate
trositi do kraja zivota kada jednom pocnete?
Krvni pritisak,
aritmije, Alahjmer i mnoge druge bolesti se NE LECHE, ali kada jednom
pocnete da trosite lekove za njih, morate to ciniti do karaja
zivota...A fabrike rade li rade..Kada bi vas izlecili "od prve"!, sta
bi tada fabrike radile?
70% svih smrti na svetu su od
cardiovaskularnih i kancerogenih oboljenja, a ti se GOTOVO NIKAKAV
napredan kije ostvario u lecenju istih!
Ustvari, produzio se nesto vek unesrecenih, ali taj produzetak je pracen enormnim troskovima bolesnika...
Koja bi to nesreca i katastrofa za faraceutsku industriju bila kada bi se pronaso lek protiv raka sa 5 injekcija?
Svi
bi izgubili: i industrija i lekari i industrija medicinske opreme i
osiguravajuca drustva i banke i berze i SVI...Jedino bi oboleli dobio,
ali on je najmanje vazan u celom tom ciklusu...
Farmaceutska industija kontrolise nauku i lekare u svetu.
I duzinu ljuskog zivota koji se tempira na otprilike 80 godina.
Rene, lepo barataš netom, ali ipak ne znaš medicinu i ne treba da pišeš o onome o čemu ne znaš 95%. Mnoge bolesti jednostavno ne mogu da se izleče, nego se drže pod kontrolom. Da bi se izlečile, sam bi pacijent morao štošta da promeni u svom načinu života i da se odrekne mnogih štetnih navika. Te se bolesti kontrolišu, kao visok pritisak, šećerna bolest...doveka.
Zloupotreba farmacije ima, mnoge se ne daju lako otkriti, ali ako ovako postaviš stvari, kako si postavio, mnogo je crno-belog, nema sivog, i nije tačno.
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 07:05
Draga SANJARENJE, izvinjavam se sto protivurecim jednom lekaru, ali ja sam ipak magistar (fito)farmacije, pa mi je ta area donekle poznata.
Ne samo da MOGU da izlece SVA oboljenja, nego farmaceutske industrije IZMISLJAJU nove, nepostojece bolesti!
Njima je prvenstveni cilj PROFIT, a ne izlecenje pacijenta. (Nemoj da se zavaravas romantizmom, Srbi su jedan od najnaivnijih naroda na svetu!))
Zloupotreba farmacije i korupcija lekara je vidljiva na svakom koraku: od trgovackih putnika (lekarskih vizitanata) koji "sarenim ogledalcima" kupuju lekare, pa do placenih medjunarodnih simpozijuma i seminara koje organizuju poznate farmaceutske tvrdke.
Svako od lekara ko se suprotstavi onome sto je farmaceutika zacrtala - ostaje samo da bude mali (seoski lekar): nema mu vise napredovanja u celoj karijeri!
Da li ti znas da su vlasnici SVIH farmaceutskih industrija na svetu Jevreji?
Da li znas ZASTO?
Autor rene — 04 Avg 2009, 07:39
Sanjarenja, slazem se sa tobom.
Rene, primetno je da si pesimista za mnoge stvari i da je po tebi ceo svet mesto teorije nekakvih zavera, ali ne mogu da kazem da ih nema. Ima zavera, ali ne na svakom koraku, kako ti to prikazujes. Trebalo bi vise da obratis paznju na naucnu literaturu, a ne literaturu nekakvih zavereologa, jer ce takvih uvek biti.
Pozdrav.
Autor pedja — 04 Avg 2009, 07:45
Postovani Pedja, upravo pripremam temu "Teorija zavere".
Autor rene — 04 Avg 2009, 07:48
Ok. Procitacu.
Autor pedja — 04 Avg 2009, 07:49
Rene, u svemu što si naveo ima istine, ali ne možeš sve tako generalizovati. Ponašaš se kao tipična dupa škorpija, sve crno, ako je moguće, ti ljudima ne bi ostavio ni najmanju nadu...ne daj bože da si lekar, odoše ti svi pacijenti na onaj svet....Nikad se neće moći izlečiti sve bolesti. Uvek će farmacetuske kompanije uzimati profit. Jednostavno. Jeftini lekovi se ne prave, jer su suviše jeftini, iako su dobri, jer vrednost leka biva manja od vrednosti kutije ili flašice...I ljudi u farmaceutskim kućama od nečeg atreba da žiove, zar ne? Pa i ti sa fitofarmacijom treba da živiš, i sumnjam da prodaješ išta na čemu gubiš!!!
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 07:50
Draga SANJARENJE, polako nam se pocinju priblizavati gledista sto me raduje...Mozda ce jos vise, ako procitas moj blog (copy!) o teoriji zavere.
Namerno sam ga sada postavio, jer ima nesto zajednicko sa ovom problematikom.
Autor rene — 04 Avg 2009, 08:02
Ala si spooooooooor!
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 08:20
Draga SANJARENJE, ja jos NE ZNAM da obrisem komentar!
Ali medicinu, bez lazne skromnosti, znam vise od prosecnog lekara opste prakse.
Posebno oblast kardiologije, sto mi je hobi da proucavam.
Jednom cemo i o tome detaljnije.
Vazi? (mig!)
Autor rene — 04 Avg 2009, 08:20
Registruješ se, ideš u administraciju, uređivanje, imaš komentari, klikni, pojave ti se zadnji komentari, označi u levoj kućici one koje brišeš, dole desno imaš obriši, klikni i gotovo! Hajde, napred!
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 08:25
Ucinio sam intelektualni napor i pronasao sam kako se brisu komentari...
"Ala si spooooooooor!"
Draga SANJARENJE, nekad ova moja osobina i nije mana....
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 08:28
Rene, mnogo sam čitala o teoriji zavere i nije mi ta tematika daleka. Možda o tome znam podjednako kao i ti, imam dobrog učitelja, svog brata. Ali ne možeš sve svesti na teoriju zavere, i bez obzira na naivnost Srba, ti si Srbin i verovatno bi se rado vratio ovamo, jednog dana...
Uzmi samo jedno u obzir: istoj temi prilazimo sa različitih gledišta, ti smatraš da se tu ništa ne može uraditi, a ja da može...i to je razlika.
A o medicini ipak ne bi trebao pisati, ipak si malo podaleko od nje...samo si u dodirnim tačkama. Mogao bi malo na moje medicinske postove da odeš, tek da ne odeš zatvorenih očiju odavde. U svom poštenom radnom veku imam nemerljivo više izlečenih i spašenih nego izgubljenih.
Sporost je nekad mana, nekad vrlina, nisam apsolutista ni po jednom pitanju, pa ni po ovome, rene!
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 08:30
Tebi je medicina hobi, meni profesija, poštena profesija...Znam podosta, a niko ne zna sve. Žao mi je što ću te razočarati, ali preskoči tu temu, ne ide ti!
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 08:32
Odmah sam shvatio da ti je medicina profesija, cim sam chachnuo u nju, a ti se pocela gicati...hahahah....
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 08:40
"A o medicini ipak ne bi trebao pisati, ipak si malo podaleko od nje..."
Ne, nisam podaleko, zasto bih bio? Ja znam puno stvari.
Na protiv, smatram da su U PROSEKU lekari NAJGORI strucnjaci od svih strucnjaka (ovo se na tebe ne odnosi!) u svojoj profesiji.
Zasto?
Zato sto medicinu 90% zavrsavaju oni ciji RODITELJI imaju ambiciju da im dete zavrsi medicinu, a ne u skladu sa njihovim stvarnim afinitetima i talentom.
Drugo, medicinu studiraju uglavnom imucni, sto nije uvek u korelaciji sa inteligencijom i intelektualnim sposobnostima. (I mecka moze da nauci da igra, ali uvek ostane - mecka.)
I trece studije medicine u proseku traju 6,5 godina...Ljudi moraju da sede i greju stolicu da bi zavrsili..
I ne prozive jedan deo vazan u zivotu..
Onda, nakon sto zavrse, pocinju da zive taj deo sto nisu proziveli dok su studirali: lekari se svaleraju sa sestrama i pacijentima, ne obnavljaju svoje znanje i vremenom strasno zaostanu i prakticno znaju samo jedan mali deo deo medicine koji neprestano samo ponavljaju.
A kad ih neko pocne tu da "pipa" - prepotentno se naroguse i isture ono "dr" (iako NISU dr. vec samo lekari)
Mislim nemoj da se naljutis, ovo se ne odnosi na tebe, zene ipak vise cenim od muskaraca u toj profesiji.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 08:54
Rene, sada shvatam zašto ti je i dalje crna podloga bloga...ti voliš sve da gledaš na crnoj podlozi, škorpijski.
Ja nisam raritet, dragi moj rene, ima nas mnogo. Studirala sam kao najbolja u gimnaziji ono što sam odabrala, sasvim sama se školovala jer moji roditelji NISU imali para. Završila kao jedna od najboljih u generaciji, za 5,5 godina, prosek 9,42. Otimale se neke katedre za mene, odabrala sam praksu, ne teoriju, iako umem da predajem znanje. Krvavo radim svoj posao i uspeh u njemu merim brojem izlečenih. Rene, ne petljaj se u ono što ne znaš...većina je poštenih u ovoj profesiji i jednostavno NR SMEŠ da blatiš celu profesiju zbog pojedinih. Niti da je meriš prema odnosu prema medicini tamo negde u Americi, ovo je SRBIJA, i batali malo postove s visine o svemu, o čemu ti bajagi najbolje znaš: o religiji, o teoriji zavere, o medicini....nadam se da ima neko područje u kome si dobar, videla sam da ti je ležao ribolov, odaberi nešto što znaš, a ne teme na kojima ćeš pod svaku cenu da se svađaš s ljudima. Dobronameran savet, pre nego obrišem link ka tvom blogu na mom blogu.
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 09:12
Draga Sanjarenje, Srbi ce sve shvatiti i savladati, samo nece DEMOKRATIJU...To im nekako slabo ide od ruke.
Dozvoli mi da imam svoje misljenje kao sto ja nemam nista protiv da ti imas svoje.
Ne pretendujem ni da ti objasnjavam u cemu si dobra a u cemu ne...To ti sama najbolje znas...
Najmanje zelim da se svadjam.
Svadjaju se oni koje iritiraju ISTINE o kojima pisem.
Koji se uljuljkani u jedan zivotni klise i misle da van toga nema nicega...
Nikako ne zelim da se brisemo.
Na protiv, zelim da se citamo, slobodno i opusteno diskutujemo, cak i o temama gde ne mislimo isto.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 09:46
"Studirala sam kao najbolja u gimnaziji ono što sam odabrala, sasvim sama se školovala jer moji roditelji NISU imali para. Završila kao jedna od najboljih u generaciji, za 5,5 godina, prosek 9,42. Otimale se neke katedre za mene, odabrala sam praksu, ne teoriju, iako umem da predajem znanje."
Svaka cast!
Ti si jedan divan izuzetak koji samo potvrdjuje ono sto sam napisao.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 09:54
Tvrdoglavi rene...nisam izuzetak, ima mnogo takvih kao što sam ja...ali ti ne poznaješ više Srbiju. Ovo je zemlja pametnih ljudi koji će i demokratiju shvatiti, ne brini.
Otkada nisi ovde?
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 09:57
"Tvrdoglavi rene...nisam izuzetak, ima mnogo takvih kao što sam ja..."
Hahahhaha...Da, tesko sam savitljiv...
Ali, ima jos mnoooogo vise onih koji nisu kao ti...
Mene su u Srbiji pregledali najbolji urolozi (imao sam i dobre veze) i nisu bili kadri da postave jednu relativno laku dijagnozu: kamen u bubregu.
Ali, kada sam otisao kod VRACA (pravog indijanskog vraca, ne komercijalnog!) on mi je jos sa vrata rekao: "Vi imate kamen u levom bubregu, velicine 2 x 1,5 cm!"
I sto je najcudnije, izlecio me je za dve nedelje!
Znas Sanjarenje, vracevi isto lece veoma veliki broj ljudi.
Naravno, do tada nisam verovao u vradzbine, ali kada sam izasao od njega shvatio sam da svako ima DEO ISTINE: i savremena medicina, i naturalna medicina i vradzbine..
NIKO nema apsolutnu istinu.
Kada bi jednom to videla u zivo - i ti bi shvatila i zapanjila se.
Autor rene — 04 Avg 2009, 10:06
Rene! Ne nerviraj nam sanjarenje, nije džentlmenski.
Razumem da škorpiju moraju da fasciniraju zavere, tajanstvenost, skriveno...mene to ne dotiče, moraću da pronadjem sanjalicin astrološki opis
Autor poluuspavanka — 04 Avg 2009, 10:47
nisam procitala sve komentare..ne bavim se medicinom..ali,moja majka je tezak asmaticar,plus i srcani bolesnik..po lekarskom ne bi smela da mrda,ima gomilu lekova koje su joj doktori prepisali,ali naprotiv ona radi svaki dan i pije samo ono najosnovnije ..tezina svake bolesti potice iz psihe,u pravu je sanjarenja..neke bolesti ne mogu da se lece nego se samo kontrolisu,ali mislim da bi osim lekova trebalo da budu kontrolisane i sopstvenim mislima..pozitivnim mislima. Pre par godina licno sam pozitivnim mislima,pravilnom ishranom i uz pomoc par lekica stavila pod kontrolu ubrzan rad tiroidne zlezde..danas nista ne pijem od medikamenata,na ishranu pravilnu davno sam zaboravila na zalost,i mislim da je to problem kod ljudi,sto kod lekara odlaze kad su sa jednom nogom u grobu,zdravlje treba cuvati i negovati jos dok smo zdravi,ali to je nasa odluka i farmaceutska industrija nema nista sa tim..Naravno to je moje misljenje,a ja sam samo laik u medecini..ipak mislim da nije bas sve tako crno,jer da nema te farmaceutske industrije ,da kojim slucajem nestane preko noci, koliko bi ljudi otislo na onaj svet? to je zlo bez koga se ne moze i takvih i slicnih zala ima jos mnogo...s postovanjem svima
Autor vilabezkrila — 04 Avg 2009, 11:04
sto se tice postenja lekara...nisam jos naisla ni na jednog koji bi mi trazio novcanu nadoknadu za izvrsene usluge preko cenovnika( kad su privatne prakse u pitanju),cak i sa privatnim doktorima imam bas lepa iskustva...citam u komentarima..pominje se skorpionska narav i smeskam se...pa normalno je da se jedna skorpija uhvati za jedno zlo i prema njemu osudi sve ostalo..izvini rene... ono sto ja znam o skorpijama ...morala bi da otvorim novu kategoriju da koment ne bi prerastao u post...i ne bi me zacudilo da me rene nacrni zbog mog predhodnog komenta..
Autor vilabezkrila — 04 Avg 2009, 11:14
Ma pustite, moje dame, rene voli da šokira, to mu je osnovni moto skoro svih postova. Koga će uvrediti, nije mu bitno. Svako bira šta će i kako pisati, mi biramo šta ćemo čitati i komentarisati.
Autor sanjarenja56 — 04 Avg 2009, 11:25
Rene, ja sam garmaceut:)))
Mislim da je najbolji lek ljubav...
ona leči sve...
i male svadjalice na blogu...
Pustimo naše profesije... radujmo se životu,
neko ne može....
Autor AnaM — 04 Avg 2009, 11:57
Šokantno je sve što zahvatimo iz korpusa teorije zavere - ne treba preterati sa oduševljenjem, ali ni olako odbaciti... Kritičan osvrt na modernu farmaceutsku industriju nije nužno blaćenje profesije, pojedinaca i njihovih ličnih kvaliteta, ali u pitanju su milijarde u novcu i u ljudima. Mi smo mala nerazvijena zemlja, ali u belom svetu, recimo, postoji otkup „polisa životnog osiguranja od njihovog vlasnika, pri čemu investitor potom plaća dalje osiguranje, uz isplatu redovne rente prvobitnom vlasniku. U slučaju njegove smrti, pak, inkasira celu sumu osiguranja. Što pre prvobitni vlasnik polise umre, time veći profit ostvaruje investitor. Investicione firme sakupljaju tako otkupljene polise u veće pakete, od kojih su stvorili dugoročne 'hartije smrti'... posledice epidemija, prirodnih katastrofa ili rata bi doprinele povećanju vrednosti tih hartija.” Zanimljivo, zar ne?
Autor gkojadinovic — 04 Avg 2009, 12:04
Draga VILABEZKRILA, potpuno se slazem sa tobom da je ustvari sve u glavi.
Postoji za to primer u mnogim medicinskim udzbenicima:
pre 2. sv. rata tuberkuloza je bila neizleciva bolest (kao danas rak).
Na jednoj klinici u Becu su lezala dva pacijenta sa simptomima tuberkuloze.
Jedan je imao zaista, a drugi je imao samo slicne simptome, ali nije imao i bolest, ustvari bio je zdrav..
Lekari su ih obojicu pregledali, napisali izvestaj (da je jedan bolestan, a drugi ne) zaopakovali u koverat i uredno poslali...
Ali, zamenuli su adrese: onaj bolesni je dobio izvestaj da je zdrav, a onaj zdravi da je bolestan!
Ubrzo je onaj zdravi umro, a bolesni ustao iz postelje!
Eto, to je primer koliki je moc SUGESTIJE u medicini i da je ustvari sve u glavi.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 15:54
Draga VILABEZKRILA, ja se ne ljutim na nikoga, ni na bilo koji komentar.
Daleko bilo.
Shvatam da ne mozemo svi misliti isto.
I ne bi bilo dobro kada bi svi mislili isto i primali sve zdravo za gotovo.
Ovaj svet u tom slucaju nikada nikuda ne bi mrdnuo.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:00
znam ja to...a skorpije vole da budu u centru paznje pa makar i to bila i teorija zavere...i uvek urade ono sto od njih NE ocekujete..bar one tako misle.he he he ovo je dokaz tome...ja sam namerno napisala da ocekujem da me nacrni mali eksperiment iz astrologije..ja sam tek ucenik iste pa moram da eksperimentisem..vi koji se bavite medicinom i ostalim nadam se da razumete..a slike su predivne...Venecuela je u pitanju mislim...trebalo bi vise da je takvih postova...poz
Autor vilabezkrila — 04 Avg 2009, 16:01
Prijevljujem se dobrovoljno da budem tvoje zamorce za ipitivanje tajni astrologije.
Jeste, Venecuela je u pitanju.
Ako Vam se dopada, bice jos slikica i izvestaja.
Evo, spremam se da veceras napisem jedan izvestaj kada je ovde bio 2002. drzavni udar, kako sam ga video i doziveo.
Nije priroda, ali je vrlo zanimljivo.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:06
Evo moje drage i uvredjene SANJALICE...
Rene ne pise postove da sokira, nego rene razlicito od drugih vidi stvari.
I onda se drugi ljute zbog te njegove osobine..
Ali, rene je na to navikao kroz zivot...
I moli za oprostaj.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:12
ako si skorpija kao sto pomenuse postovani blogeri,tu za mene bar ,tajni nema,skorpija mi deda,skorpija mi bivsi muz,skorpija mi sin koji ima 10 godina...znam skorpije u dusu sto bi rekli..mnogo ste bre teski :)ipak...znajuci da se trudite da ostavite uvek utisak prihvatam ponudu...a Venecuela je moja zemlja iz snova..treba samo preplivati "baru" i stici do nje...jezik nije problem..
Autor vilabezkrila — 04 Avg 2009, 16:15
Draga ANAM.....
Zbog jednog blagog pogleda,
Jednog toplog osmeha,
Zbog jedne lepe reci,
Zbog nekog vedrog neba,
Zbog jednog vlaznog poljubca...
Ja ne znam sta bih sve dao za jedan jedini poljubac...
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:21
Postovani GKOJADINOVICU, potpuno ste u pravu.
Jedno je nesto kritikovati, a drugo je blatiti.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:24
Draga VILABEZKRILA, najmanji je problem preleteti baru...
Danas se razdaljine ne mere u kilometrima vec u parama.
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:25
A sto se tice jezika, evo jednog teksta za vezbu:
" Decirte que te amo se me queda pequeño, alguien debería inventar nuevas palabras para definir mis sentimientos de entrega, de devoción, de admiración, de necesitarte cada segundo.
Eso siento y más.
Te digo que te amo, pero ya lo sabes, quizás de tanto repetírtelo se desvirtúan las palabras, pero no, cada vez que te lo digo es porque mi amor por ti ha aumentado.
Quiero que lo sepas, no te amo en pasado, no te amo en presente, ni te amo en futuro, es un amor sin tiempo, tampoco tiene distancias, es simplemente amor puro, cargado de ilusiones, lleno de promesas que no deben cumplirse porque ya se cumplieron todas al conocerte.
Te amo, como dos palabras que forman una sonrisa en tus labios, como dos cielos llenos de colores reflejados en tus ojos, como dos palabras infinitas que no deben dejar de sentirse.
Amarte en realidad es un premio, desconozco si te merezco, al menos lucho por merecerte, pero es un premio, es un regalo que cualquier persona debería recibir, pero que sólo tengo yo.
Por dejarme amarte te doy las gracias y te ofrezco mil años de amor que condenso en este beso que te entrego desde el fondo de mi mismo."
Felipe Guerrero Camacho
Autor rene1 — 04 Avg 2009, 16:29
slazem se da treba izmisliti neku rec novu,kojom ce se moci reci sve ono sto dusa skriva...onaj ko stvarno voli,njegova ljubav se ne nalazi ni u proslosti ni u buducnosti ni u sadasnjosti..ta ljubav,ako je prava je bezvremena (una amor sin tiempo)...hvala na predivnom tekstu...a znam ja da se u ovom materijalnom svetu sve meri parama...kojih ja nemam bas :( ali ,imam zdravlje,imam osmeh,imam decu,pa kako to kazu moje koleginice...nije sve u parama...
Autor vilabezkrila — 04 Avg 2009, 16:38
Hm... http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=10&dd=15&nav_id=386742
Autor gkojadinovic — 15 Okt 2009, 15:50